sestdiena, 2016. gada 19. marts

Es- mans Noslēpums un Atslēga

Es skaidri atceros to mirkli, kad sapratu- kaut kas ir ļoti mainījies un nekad vairs nebūs tā, kā agrāk. Iekšā urdošais nemiers, pārdomas par dzīves jēgu, šaudīšanās no vienas jaunas nodarbošanās pie otras. Fiziski izjūtams diskomforts un jautājums- kas ir mans uzdevums šajā dzīvē? Vai tiešām darbs no 7.30 līdz 19.00, reizēm pat 23.00 ir viss, kas šajā dzīvē man ir paredzēts? Kur tam visam pa vidu „samenedžēt” attiecības ar mīļoto, radīt un izaudzināt mazuli un vēl tikties ar citiem cilvēkiem? Kas ir mans īstais aicinājums un kāda ir mana potenciālā jauda?

Pagāja krietns laika sprīdis pārdomās, gadi 5 ar milzum daudz literatūras, neskaitāmiem kursiem un sarunām ar daudziem interesantiem cilvēkiem. Un lielu, pat izmisīgu vēlmi- lūdzu, pasakiet, kas man jādara vai vismaz- vai tas ko es daru, ir pareizi? Un tad es apjautu- visas atbildes ir manī un neviens cits izņemot mani pašu nekad nezinās un nepateiks- kas ir mana īstā sūtība, kas padarīs mani laimīgu par visiem iespējamajiem procentiem. Pēc ilgiem meklējumiem un sarunām ar sevi pašu es sapratu- mīļā, Tu esi pati savs vislielākais noslēpums un arī atslēga uz to. Viss pasaules spēks slēpjas Tevī pašā un Tev ir visas iespējas veidot savu ikdienu tieši tādu, kādu Tu pati vēlies.

Jau tad, kad tuvākie man vaicāja- nu kam dēļ Tev tās neskaitāmās grāmatas, lekcijas un sarunas?- jau tad es zināju, ka šo bagātību es uzkrāju ne tikai sev, bet arī Tev. Mans lielākais prieks un aicinājums ir dalīties ar visām tām lieliskajām atziņām, ko savā izziņas procesā esmu guvusi. Es vēlos Tevi iedvesmot iepazīt sevi un saprast, ka tikai un vienīgi Tavās rokās ir visas iespējas piepildīt savu izsapņoto dzīvi. Jo es esmu pilnīgi pārliecināta, ka mirklī, kad mēs no sirds un patiesi iepazīstam un sadzirdam paši sevi- tad visas pārējās rūpes izkūp gaisā kā nebijušas.

Ja esi gatava uzsākt savu Laimes Terapiju un kļūt pašai par savas laimīgās dzīves radītāju, aicinu Tevi un tikšanos 12. aprīlī plkst. 18:00, Pavasara Studijas telpās (sīkāka informācija www.pavasarastudija.lv)

Mēs runāsim par tādām tēmām kā:
o       Visuma likumiem ikdienā un kā tie palīdz sasniegt mūsu ieceres
o       Cik būtiski ir iemīlēt un iepazīt sevi- ko tas sniedz man un apkārtējiem?
o       Kā uzzināt- ko es patiesībā vēlos un kas mani no tā attur?
o       Radīsim atbildes uz jautājumu par to, kas ir egoisms un kas- sevis pieņemšana un mīlēšana
o       Runāsim arī par Atlikto dzīvi- par mūžīgajām atrunām un cerībām sākt justies laimīgai tad, kad... (notievēšu, iegūšu jaunu darbu, nopirkšu to īpašo kleitu..)
o       Mācīsimies, kā atļaut sev gribēt un pieņemt pašu labāko, ko dzīve mums ir paredzējusi un ir gatava sniegt
o       Kā arī runāsim par to, kā tieši ŠEIT un TAGAD sākt savu izsapņoto dzīvi J

Visas pārmaiņas mūsu dzīvēs sākas tad, kad mēs tās pieņemam un atļaujam tām ienākt mūsu dzīvēs. Tādēļ uzaicinu Tevi pieņemt un iemīlēt sevi tieši tagad, iesākoties skaistākajam gadalaikam- pavasarim!

Uz tikšanos,
Renāte

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru