otrdiena, 2015. gada 20. oktobris

Kā Tev iet? :)

Tikko pabeidzu lasīt Džo Vitāles grāmatu Pievilkšanās Faktors, par kuru minēju jau iepriekš un kā jau pēc katras grāmatas pabeigšanas, galva pilna ar pārdomām. No saviem vārdiem neatsakos- nekā super jauna tur nav, tāpēc arī neteikšu, ka Tev tā obligāti jāizlasa, lai uzlabotu savas dzīves kvalitāti :) Bet ar savām pārdomām gan neatturēšos padalīties, jo, iespējams tieši tas pamudinās arī Tevi ieskatīties un sadzirdēt pašam sevi :)



Kā Tev veicās ar savu vēlmju apjaušanu- vai izdevās pašam no sevis uzzināt, ko pa īstam Tu vēlies, neskatoties ne uz ko? Man jā. Vismaz man tā likās. Tieši tagad sēžu un pārlasu 16.10.15 rakstīto sarakstu, tagadnes formā, uz skaistas, laškrāsas A4 lapas. Un tagad es saprotu, kas tur nav riktīgi un kāpēc man visu laiku bija tāda nepabeigtības sajūta.

Pieticība. Lai ko es pati rakstīju, cik patiesam ir jābūt pašam pret sevi, visam uz šīs skaistās lapas uzrakstītajam pa visiem galiem len ārā pieticība. It kā es esmu kautrējusies, ka tas, kurš lasīs, uzskatīs, ka es esmu nezin ko sadomājusies un gribu par daudz. Bet kurš tad patiesībā lasīs? Es!

Tātad, metu pieticību pie malas un taisu jaunu vēlmju sarakstu. Es nezinu kā Tu, bet man sev jāatzīst- es goda vārds vēlos būt īpaša :) es zinu, ka es tāda esmu- es esmu unikāla, vienīgā tāda, forša, superīga. Bet es godīgi atzīstu- es gribu būt superforša it visā ko es daru. 100%, ka arī Tu tā vēlies. Nu vismaz 85% :) tad kādēļ ir tik ļoti grūti sev to atzīt? Vai tādēļ, ka kāds cits mūs nosodīs? Vai tādēļ, ka padomās, ka man deguns ir gaisā? Zini par ko es pārliecinos arvien vairāk un vairāk? Ka mēs citiem nemaz tik ļoti neinteresējam. Un, parasti ir tā, ja kāds Tevi aizskar, noniecina Tavus sapņus, tad tikai tādēļ, ka pašam kaut kas nav izdevies, vai arī kāds cits ir noniecinājis viņa paša sapņus. Ko tad darīt ar tādu bubuli? No sirds samīļot, kaut vai domās vai vārdos, riktīgi pažēlot un novēlēt- mīļais cilvēk, Tu vari sasniegt ittin visu, ko vien vēlies! Un zini, jo īpaši svarīgi to ir pateikt pašam sev :)

Es šodien atzinos, ko man patiešām un no sirds gribas darīt. Zini kā es tagad jūtos, it kā es būtu 10 kg vieglāka, lidotu 7 cm virs zemes un man no pleciem ir izdīguši skaisti, pūkaini, maigi un ārkārtīgi spēcīgi spārni, kas mani nes pretim it visam, ko vien mana dvēsele un, nu bet protams un nešaubbīgi- arī Ego :), vēlas. Es atļāvos savā Facebook, saviem paziņām un draugiem pateikt- man ir sava rokdarbu lapa un man var uzsūtīt superīgākos rokdarbus! Jo es māku, jo man sanāk, man padodas un man pašai tie ļoti patīk! (Tu arī vari apskatīt un ielaikot :) www.facebook.com/HandmadeByRenate )

Man vēl ir jāmācās saņemt par to visu samaksu, jo es māku skaisti pamācīt citus, ka par savu darbiņu ir jāņem pienācīgs atalgojums, taču pati vienmēr nolienu zemāk par zāli un reizēm pat atvainojos ka tik izmaksā, jo izejmateriāi maksā tik, cik maksā, un es te drusku drusku pieliku klāt. Patiesībā, to pašu noteikti esi izjutis Tu pats, kad runa ir par Tavu algu, vai ne :)? Bet jāatceras ir tas, ka ja Tu pats sevi necienīsi, arī otrs to nedarīs. Jo- kādēļ gan? Te prātā nāk mīļu un viedu cilvēku teiktais- mēs paši atspoguļojam visu, kas ar mums notiek. Kas iekšiņā, tas arī āriņā.

Bet ne par naudu šis stāsts. Tas ir mans vissiltākais un mīļākais novēlējums man un Tev- atzīsti sev, ko Tu PATIEŠĀM vēlies! Gribi būt smukākais visā rajonā? Aiziet!! Pieraksti to un izlīmē pa visu māju! un esi visskaistākais! sākumā kļūsti pats sev visskaistākais un tici man- tāds Tu kļūsi arī rajonam, agri vai vēlu :) Gribi būt vispieprasītākais speciālists savā jomā- uz priekšu!! Notici sev, iemīļo sevi, atļauj sev būt un, galvenais- atļauj sev gribēt to, ko Tu patiešām vēlies :)

Lai fantastiska diena :)
Buča!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru