pirmdiena, 2015. gada 1. jūnijs

30 dienas svārkos. Aiziet!

1.jūnijs ir lāt! Jāatzīst, ka šoreiz to gaidīju ar citādām izjūtām, kā citus gadus. Jo šogad, tieši šodien sākas 30 dienu izaicinājums- ne tikai 30 dienas no vietas staigāt svārkos, bet arī kopumā svinēt savu sievišķību un slavēt to visos iespējamajos veidos. Skaisti :)
Jāsaka, ka praktizēties sāku jau 4 dienas iepriekš- pašai nemanot, roka stiepās tieši pēc svārkiem un kleitām.Jutos skaista, mīļota, sievišķīga un arī dikti spēcīga. Patīkamas sajūtas, kuras gribas saņemt vēl un vēlreiz.



Esmu apņēmusies pāris lietas, kurām šajā laikā veltīt papildu uzmanību. Jo, kas gan ir mēnesis? Nieka 30 dienas. Un kaut ko paveikt 30 dienas ir tīrais nieks!

1. Nedarīt sev pāri
Ar to es saprotu- nedarīt to, ko es nevēlos, netikties un nesazināties ar cilvēkiem, ar kuriem es nevēlos. Neiesaistīties enerģiju patērējošās diskusijās. Netērēt laiku sociālajos tīklos. Nelasīt ziņas un izvairīties no negatīvas informācijas. Necepties par lietām un cilvēkiem, kuru viedokli es tāpat nevaru ietekmēt. Arī- nespiest pumpas un nebadināt sevi ar diētām :) un arī nelamāties, nedusmoties uz kaķiem un vēl arī- nepārēsties un citādi sevi nenoslogot.

2. Izmēģināt ko jaunu
Pie šī punkta esmu gatava kļūt par īstenu Yesman :) Izmēģināšu gatavošanas prieku, apmeklēšu jaunus kursus un seminārus, došos ciemos pie vēdiskās astroloģes, pati sevi apzīmēšu ar hennu (un varbūt vēl kādu drosmīgo :) ) un darīšu daudz ko citu, aizraujošu!

3. Baudīt
Jā, tieši baudīt. Ittin visu- procesu, lietas, cilvēkus. Inese Prisjolkova daudz runā par to, ka ir jābauda process, nevis jāšaujas kā bultai pakaļ reultātā. Jo sievietes ir vācējas- viņas apčubina to, papļāpā, saķemmē matus, uzbužina svārkus un, skat, groziņš jau pilns ar ogām un bekām. Tik vienkārši- baudot procesu:) Es lasīšu grāmatas igaršojot ik vārdu, es čalošu ar draudzenēm, neskaitot minūtes, es spēlēšos ar dēliņu, neņemot vērā nepadarītos mājas darbus, es bučošos ar vīru neskatoties ne uz kādiem ārējiem apstākļiem. Baudot :)

4. Es sevi lutināšu
Visvisādi! Būsim atkāti- kam mēs visbiežāk darām pāri, un ko visbiežāk atstājam pēdējā vietā? Sevi! Tāpēc es sevi lutināšu lēnām un nesteidzoties. Šajā sakarā esmu uzraktījusi sev afirmāciju, kuru skaitu 7 reizes katru dienu. Tā ir gana gara, lai šorei izlaistu ierastās 108 afirmāciju skaitīšanas reizes un apstātos pie 7 :) Es ēdīšu veselīgu, bagātīgu ēdienu, es sportošu (biksēs! jā jā, tik dīvains jautājums šodien izskanēja- kā tad es taisoties sportot..), es būšu mīļa un jauka pret sevi un nodibināšu ar sevi ciešu un mūžīgu draudību. Un es rakstīšu, jo arī iespēja rakstīt ir mana atpūta :)

5. Es vilkšu svārkus!
Un nu atgriežamies pie sākuma. 30 dienas svārkos. Man tas nozīmē- vismaz reizi dienā uzvilkt svārkus, nevis nēsāt tos nenovelkot. Čučēt un sportot man patīk bikšainos kostīmos un to es sev neliegšu. Jo es taču sevi lutināšu un šajā laikā darīšu to, kas man visvairāk tīk :)

Nu re. Izskatās pat ļoti jauki :) Un, ja pat kādu dienu izlaidīšu svārkošanos vai rakstīšanu, es būšu jauka pret sevi- es izmetīšu to laukā no prāta un darīšu to, ko pati vēlos. Par daudz ir ierobežojumu, sodu, rāmju un kā tik vēl ne. Tāpēc es aizveru acis, 3x dziļi ieelpoju un izelpoju, noskaitu savu skaisto afirmāciju un dodos baudīt savu skaisto, sievišķīgo, piepildīto un baudpilno dzīvi:)! Priekā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru