ceturtdiena, 2015. gada 4. jūnijs

4.diena- es pati esmu savas dzīves autore ;)

Man patīk skaitlis 4- tas ir ne vien mana vīra mīļākais skaitlis, bet, kā izrādījās vēlāk- arī mans astroloģiskais skaitlis. Tā nu 4.svārknēsāšanas diena, 4.jūnijs. 4diena- super duper :) Šodien ir arī randiņu diena (feina tradīcija, kad omei ir savas šeptes ar mazdēlu un mēs tiekam izstumti laukā pa durvīm:) ) jā, un svārki ar bija kājās- jeb, pareizāk sakot- kleita, kuru nebiju vilkusi vairāk kā gadu (un, tavu prieku- der:)!)

Nezinu kas tieši, bet kāds man šodien lika pieiet pie grāmatu plaukta un izvilkt laukā Ineses Prisjolkovas grāmatu (ok, atsauces uz viņu kļūst pārāk biežas, bet viņa tiešām ir kolosāla). Un, kaut esmu to jau lasījusi un, man šķita- iesūkusi ar katru poru, šoreiz salasīju jaunas lietas, kurām iepriekš nepievērsu uzmanību. Pirmkārt- mēs katrs pats, tikai un vienīgi, esam atbildīgi par savu dzīvi. Neviens nenāks un manu dienu neizlabos. Tikai es pati to varu izdarīt. Otrkārt, viņa uzdod 4 fantastiskus jautājumus- ko Tu gribētu mainīt un kā? Ko Tu gribētu sasniegt? Kas Tevi padara laimīgu? Un kādu Tu gribētu savu dzīvi? Tā nu ņēmu skaistas, laškrāsas lapas un lapas vdū rakstīju šos jautājumus. Dienas gaitā, teikumu pēc teikuma, rakstīju atbildes uz tiem. Fantastiskas atziņas un sevis iepazīšanas process.



Taču vēl dziedinošāks bija uzdevums, kuru izdomāju pati. Uz vienas lapas uzrakstīju jautājumu- Kas man šobrīd traucē būt pilnīgi laimīgai? Un secīgi, punktu pēc punkta sarakstīju savus kreņķīšus. Ka tas tika darīts, uz pilnīgi citas, tīras lapas sarakstīju atbildes, risinājumus, idejas- ko es, pati saviem spēkiem, šobrīd varu darīt, lai šo kreņķi novērstu vai vismaz samazinātu. Un atkal- tik daudz atklājumu.

Rezumējot augstāk minēto, atklājas visnotaļ interesantas un nebūt ne tik glaimojošas lietas par sevi pašu. Piemēram, kādu es gribētu savu dzīvi? Viena no manām atbildēm skanēja- bez intrigām, klačām, skarbiem vārdiem, liekem pārpratumiem un vardarbības. Taču jāatzīst, ka es pati esmu diezgan liela mēles kūlēja un informāciju mēdzu gan par daudz uzsūkt, gan arī nodot tālāk. Kā arī, ne vienmēr pret saviem 2 kaķu puikām izturos tik iecietīgi, cik vajadzētu. Atceroties, ka apkārtējie cilvēki un situācijas nospoguļo mūs pašus- diez cik glaimojošs rezultāts nesanāk.

Tas viss dikti ļoti atsaucas uz vakar rakstīto- ka neapmierinātība mūsos pašos atspoguļojas kā neiecietība pret citiem. Taču labā ziņa- es to varu mainīt tūliņ pat, mainot savu attieksmi. Tādēļ šādi uzdevumi ir fantastiski dziedinoši. Jo nav neviena cita, kurš Tev iebikstītu sejā Tavus trūkumus kā sarkanu lupatu vērsim, Šajā situācija tikai un vienīgi es pati esmu sev kritiķis un slavētājs.

Jā, un vēl es sev šodien ļāvu nesekot līdzi pašai saviem noteikumiem un plāniem. Un- Tavu brīnumu!- cik feina diena izdevās :)

Lai kolosāli:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru