piektdiena, 2015. gada 24. jūlijs

Astotā mācība- esi sievišķīga

Ja ir klusums blogā, tātad es atkal kaut ko funktierēju un kaut kas man neliek mieru. Jo nemierīgāks prāts, jo lielāks izmisums sakārtot kaut ko arī uz papīra :) Taču, kā jau mēs zinām, pēc katras vētras tomēr nāk saulains rīts un te nu es esmu.



Atzīšos, grāmatu pabeidzu lasīt jau pirms nedēļas, taču kaut kas man nelika mieru. Negāja īsti pie sirds, nesakrita ar manu iekšējo pārliecību, "neštimmējās". Vakardien, atkal zīmīgi, biju uz semināru, kur teiktais diez gan sakrita ar grāmatā rakstīto un atkal- disharmonēja ar manām sajūtām. Bet sapratu vienu- viss jātver caur filtru un jāpielieto savā dzīvē tikai tas, ko šobrīd jūti par labu esam. Ja nepatīk- noglabā tālākā plauktiņā, lai izvilktu laukā tad, kad būs pienācis īstais laiks. Vai arī- nekad :) viena frāze gan man ļoti, ļoti gāja pie sirds- sievietei ir jādzīvo cau baudas sajūtu it visā. Ja kaut kas nepatīk, nesag;adā prieku- tas vienkārši ir jāatmet. Jo grūtības sievietei laupa skaistumu. Un to taču nevēlamies ne mēs, ne mūsu mīļotie :))

Sākšu ar to, kam es nepiekrītu un kas informatīvajā telpā parādās aizvien biežāk un biežāk un man līdz galam nav pieņemami:

1. Sportot nav sievišķīgi. Te iekļaujami spēka treniņi, sacensības utml. Kā rakstīju iepriekš, manu sievišķību sports tieši ir atvēris- man gribas vairāk rūpēties par sevi, izskatīties labāk, es nekautrējos izģērbties sava vīra priekšā un atļaujos uzvilkt īsākus bruncīšus :) turklāt, jo smagāks treniņš, jo vairāk pieklust prāts un parādās vairāk brīvas vietas svaigām idejām un viegliem risinājumiem

2. Jāprot prasīt nauda savam vīrietim un principā būtu jākļūst finansiāli atkarīgai no sava vīrieša- arī vakardien tas izskanēja, turklāt- no vīrieša mutes. Jā, es piekrītu- ir jāiemācās pieņemt vīrieša dāvātās dāvanas, ir jāļauj izmaksāt, jādod vieta rīcībai. Tomēr man nav saprotams, kā var pieiet un palūgt naudu, ja man pašai tā ir. Iespējams, neesmu izagusi līd tādam līmenim :) iespējams- tam vienkārši nav vietas manā vērtību sistēmā. Bet man pilnīgi noteikti patīk dāvanas. Un pilnīgi noteikti es mācīšos tās pieņemt ar skaļāku prieku :)

Principā šie arī ir tie divi punkti, kuri neiet roku rokā ar maniem uzskatiem. Bet tas ir Ok- mācāmies filtrēt un paņemt tikai to, kas ir labs mums pašām :)

Bet kas tad ir sievišķīgi :)? un kas tik dikti patīk vīriešiem?

1. Gari mati- šo punktu vēl pirms gada liktu pie augstāk minētā saraksta. Tomēr šobrīd, kad man pašai mati sāk ataugt un pēc sarunām ar vīru es saprotu- mhm, brīvi krītošās matu cirtas un iespēja to pavirpināt man liek justies mazulietiņ meitenīgāk :)
2. Kleitas. Tā vienkārši ir.. To atzīstu es- rūdīta bikšumīle :) šis gads ir ieviesis korekcijas manā skapī un es pilnīgi noteikti saņemu tik daudz komplimentu kā nekad agrāk. Šausmīgi patīkami :) Un vēl- svārki un kleitas gribot negribot koriģē mūsu kustības un padara mazuliet graciozākas. Mīlīgi.
3. Mazliet meitenīga emociju izpausme- pirmkārt- tik emocionālām būtnēm kā mēs, emociju izpausme ir tik pat nepieciešama kā ikdienas maltīte. Pretējā gadījumā... uh.. nu Tu saprati :) Bojāts skaistums. Bet neatkarīgi no tā, kādas emocijas nāk laukā- galvenais, lai tas ir skaisti. Arī dusmoties, raudāt, pārdzīvot- to visu var darīt skaisti un vīrietim tīkami. Viss, kas ir īsts un patiess, savā būtībā ir ļoti skaists :)
4. Mīļums. Šis man šķiet nemaz nav jāpamato. Mīļums pret visu, visiem un visās dzīves situācijās. Tas liek atplaukt ne tikai mums un mūsu sievišķībai, ne tikai vīrietim mums blakus, bet it visam mums apkārt (iesaku izlasīt Inesītes grāmatu- Audzēt mīlestību). Es ar šo strādāju. Ļoti. Jo mana spontanitāte un prasīgais Ego reizēm kāpj laukā pa ausīm un tad lai apkārtējie saturās.. bet labā ziņa- šie emocionālie tornado brīži kļūst aizvien retāki un īsāki un es jūtos aizvien labāk :)
5. Rūpes par sevi. Interesants fakts par mani. Kopš sāku apzināti strādāt ar sevi, lai izkoptu savu labsajūtu un laimi ģimenē, man aizvien vairāk gribas rūpēties par sevi- izskatīties un justies labi, lai manam vīrietim par mani ir lepnums, prieks un bauda būt manā sabiedrībā. Agrāk diezgan pavirši izturējos pret to, kā izskatos mājās, vai kedinas netīras, vai tuša nav izplūdusi. Tagad šīs rūpes nāk dabīgi un nesagādā nekādas raizes. Patīkamas pārmaiņas, ko ievēroju sevī un ko novērtē arī apkārtējie :)

Katram sievišķība ir kaut kas cits un, iespējams, pat pretējs. Īstais padomdevējs un bāka ceļā uz to esi Tu pati un Tavs vīrietis- runā ar viņu. Kādā sarunā atklājās lūk kas- ja Tu smaidi, iedvesmo,  nekontrolē, uzmundrini- vīrietim darbi sokas ātrāk, veiksmīgāk, viņš'grib sasniegt vairāk un, kas ir foršākais- ātrāk atgriezties pie Tevis vakarā mājās :)

Lai mums visām izdodas :)
Mīļoju!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru